Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí - vady výrobku - hopsematam

Elektrikář Ostrava, Hlučín a Opava.
Přejít na obsah

Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí - vady výrobku

Články a volný čas > Dokumenty

Moje jméno a příjmení
Moje adresa
Můj telefon a e-mail


Hopsematam
David Sobotík
IČ:73962830
Adresa: Lipová 248/24, Hať, 747 16.
Datum:       například Praha, 1. ledna 2014


Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí

Vážení,
dne ……… jsem ve vaší provozovně Lipová 248/24, Hať, 747 16 nebo ve vašem e-shopu http://www.hopsematam.cz zakoupil například elektrický ventilátor ……… (identifikace zboží). Při používání jsem si všimnul vady na krytu (popis závady na zboží).
Vzhledem k tomu, že se vada na věci projevila do šesti měsíců od koupě, uplatňuji právo na dodání nového ventilátoru (volba práva) z důvodu nesplnění jakosti zboží při převzetí ve smyslu § 2161 ve spojení s § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení dané reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduji a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.

Předem děkuji za kladné vyřízení


..............................................
(vlastnoruční podpis)

Přílohy:
Kopie kupního dokladu




Dokumenty ke stažení
  • Informace o příjímaných způsobech platby, ceně a doručení.
    Zde...

    Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy
    Zde...
    Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
    Zde...
    Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí - vady výrobku
Návrat na obsah